domenica, luglio 02, 2006

dietro lo schermo

30 giugno-1 luglio 2006 Nizza M. Film Festival
Mannaia! Ma è mai possibbuli ca uno si ni ricoghi di Pesaro e cadi int'a nnu paisi che teni natro festivàll? si, a Nizza M. nu festivaluni! Chisti sù tarmente artistici ca a nu film cumu Belfagor ci hannu fattu la colonna sonora personalissima e particolarissima in sottofondo e hannu cacciato a chilla bella colonna ca lu riggista s'avia pinzzatu. Ma puru lu montaggio s'hanno inventato, mizzica che artistazzi ca ci su a Nizza! lu comitato centrale ppì lla divurgazioni d'arte e cultura ha decretato ca lu montaggio di lu autore nun era bono e si l'anno misu sutta la sola di li scarpi! BBBravissimi!
Ma chi vi pinzati ca l'hanno fatto sulu cu Belfagor? Beh, no... puru a Ejzenstein l'annu scannatu cumu a nu crapettu! Ma che ti dici a capu a toccare u montaggio di Alexander Nevsky? puru la mitragghietta ca sparava hanno piazzato...ma il comitato centrale ha detto nella cartella stampa di farinata ca era na protesta contro alla guerra di l'Iraq...ma chi c'intra Sergej cu l'Iraq? e sti colonni sonori posticcie cumu lu nasu di nu pajacciu? vabbuò, però c'eranu lli cortometraggi di Bra e di lu festival di Torinu: na sala vacante, nu cortile vacante, ristoranti pieni e passeggiate birresche! ma chi aviti pigghiatu nu festival pi la festa de L'Unita? armeno rigalati li panini cu la porchetta!
Arribaderci!

ps Ma da pesaro nun tenimu notizie: a Spartaco ma ti vo risbigghiari e scriveri ancuna cosa? salutatemi Ottone che si scaccola in sala!